Popüler Yayınlar

2 Mayıs 2011 Pazartesi

İbb randevusu-o malum başlık ve şampiyonluk yarışı.

  Kötü günde de gittiğimiz o güzel tribünlerdeki yerimizi yine aldık İBB maçında.Herşey çok güzeldi maç öncesinde.Liderdik bir kere,Kadıköy'deki ortam,o güzel kalabalık,Nazlı'nın Yeri'ni dolduran müthiş taraftar ve maç başladığında Saracoğlu'nu düğün misali süsleyen o güzel Fenerbahçe taraftarı...

  Ben dahil çoğu renkdaşımın maç içindeyken Ts maçı ile çok alakası olmadı.Üstüne üstlük son haftaların parlayan yıldızı Miroslav Stoch'un maçın çok başında attığı gol bizi çok erken şov moduna soktu.Hem taraftar hem de futbol takımı için güzel akşamın haberleyicisi oldu 1.dakikadaki gol.Ts maçından da gol haberleri gelince bu hafta heyecan yaşanmayacağını anladık ve tamamen destek moduna girdik.Maçın ikinci yarısında Fenerbahce'nin muazzam taraftarı bence kariyerinin en iyi bikaç akşamından birini geçirdi.Bence en iyisiydi.
Özellikle 60 ile 90 arası yaptığımız şovlar hakikaten görülmeye değerdi.Orada olduğumdan o kadar gurur duydum ki bir ara bağırmayı bırakıp o ambiyansı izlerken yakaladım kendimi.Anlatılmaz yaşanır deriz ya işte öyleydi Şükrü Saraçoğlu ambiansı,İBB maçında.

  Maçı hakettiğimiz şekilde (Sonuç farklı olmalıydı) kazandık ve son 3 haftaya lider girdik.Biz maçtan çıkışta marşlar şarkılar sölerken Trabzonspor'un futbol özürlü taraftarlarının bizim için açtıkları pankartı duyduk daha sonra da gördük.VAMOS BİEN gereken cevabı verdi ama şunu vurgulamak isterim Fenerbahce'ye şampiyonluk güveni veren sebeplerden birinin hatta en önemlisinin Ts camiasının bu dönemde sergilediği tavırlar olduğunu düşünüyorum.Hakem olayına girmeme gerek olduğunu düşünmüyorum.Şuna da dikkat çekmek isterim:Şampiyonluğu çok özlediğini! vugulayan Ts taraftarının sondan 1 önceki iç saha maçında stadyumlarını dolduramamasını benim aklım almıyor.Ne kadar güveniyosunuz da o küçük yeri dolduramıyosunuz.31.Hafta Fenerbahçe camiasının Şampiyonluğu Ts camiasından ne kadar kat ve kat fazla istediğinin kanıtıdır.Bence demiyorum çünkü durum bu.Zaten dün akşamdan sonra pek çok Ts taraftarı da içlerinden geçirdi bunu,kabul etmek istemeseler de.Biz kendi sahamızda İNANDIK SİZE yazılı şov düzenlerken,balık beyinli! bağnaz taraftarların ''Günahların Takımı Fenerbahçe'' pankartı bizim ne kadar haklı olduğumuzun kanıtıydı sanki.

  Geçen yıl son hafta kaçırdıgımız şampiyonluktan taraftar olarak biz dersimizi aldık,futbolcularımız gereken dersi aldı.Yönetimimiz gereken dersi aldı.3 haftamız kaldı yürüyoruz şampiyonluğa.Son olarak;
İbb maçının sonlarında taraftarın Aykut Kocaman tezahuratından sonra o muhteşem insanın lakışla cevap vermesi tüylerimi de diken etti.Gurur duyuyorum o güzel insanla onu savunduğum günlere şükürler olsun.Hakettiği yere gelecek Aykut Kocaman.
  Ne demiştik;33.hafta Turu atıyoruz.Fikrim devam ediyo 1 ay önce ne dediysem hala aynı şeyi hissediyorum.Süre kısaldı.270 dakikamız kaldı.ŞAMPİYONLUK İÇİN SALDIR FENERBAHÇE
Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder